چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
access_time2018/12/12
perm_identity
ارسال شده توسط salam
folder_open
#ویدئوها
visibility
619 بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
مطالب زیر را حتما بخوانید
19 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
Having read this I believed it was extremely informative. I appreciate you taking the time and effort to put this short article together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it. Carlene Addy Fleming
It is what helps the cake to rise and be light and fluffy. Marissa Torey Delanty
Lovely site! I am loving it!! Will come back again. I am taking your feeds also. Diane Kermie Howey
Some genuinely nice and utilitarian information on this web site, likewise I think the design and style holds good features. Laura Bink Farrington
I at all times employed to read paragraph in news papers but now when i am a person of web so from now I am just using net for articles or reviews, as a result of web. Charisse Sterling Inez