چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
access_time2018/12/12
perm_identity
ارسال شده توسط salam
folder_open
#ویدئوها
visibility
611 بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
Hurrah! After all I got a weblog from where I know how to truly take valuable facts regarding my study and knowledge. Helen-Elizabeth Lindsey Santoro
I like the valuable information you provide in your articles. Marsiella Marlow Maia
Excellent way of describing, and fastidious article to get data about my presentation subject matter, which i am going to deliver in college.| Lauralee Salvidor Revkah
Hi there, I found your blog by means of Google at the same time as searching for a related matter, your site came up, it looks great. I have bookmarked it in my google bookmarks. Estella Griswold Adall